فراز گستران عرصه پیشرو، پیشرو در نگهداری و زیباسازی فضای سبز

    چرا باید نگهداری و زیباسازی فضای سبز خود را از مرحله طراحی تا نگهداری به ما بسپارید ؟

    طراحی فضای سبز چیست؟

     به  چیدمان المان های فضای سبز در جایگاه مناسب طراحی فضای سبز می گویند.

    نگهداری فضای سبز

    پایداری فضای سبز بسیار اهمیت دارد . گیاهی که قصد کاشت آن را داریم باید توسط کارشناس گیاه زینتی و در نظر گرفتن شرایط اقلیمی انتخاب شود . که در صورت عدم توجه به این مهم امکان دارد به علت شک های محیطی پس از گذشت چند ماه گیاهانی که با عدم مشورت با کارشناسان کاشته شده اند خشک شوند.

    بعد از ایجاد فضای سبز نیز مهمترین مسئله نگهداری از آن می باشد.در مورد نگهداری نیز باید  به سراغ  کارشناسان گیاهان زینتی  رفت  تا با روش علمی و با  آزمایشات گوناگون مسائل مربوط به گیاهان را همچون یک پزشک بررسی و رفع نمایند.

    با در نظر گرفتن هزینه زیاد طراحی و اجرای فضای سبز ، پرداخت هزینه ی ماهانه برای استخدام یک کارشناس جهت نگهداری  فضای سبز منطقی می باشد  و هرساله  از هزینه های زیادی  جهت صرف کاشت گیاهان جدید به جای گیاهان خشک شده  جلوگیری می کند و با پرداخت هزینه  ای  بسیار کمتر از همان گیاهان نگهداری می توان نمود و  هرسال نیز  به زیبایی آنها افزود.

      خدمات حفظ و نگهداری پروژه های فضای سبز در ابعاد مختلفی از قبیل گیاه پزشکی، هرس، وجین، کود دهی و… می باشد.  که برآوردن نیازهای مختلف نگهداری و زیباسازی فضای سبز توسط کارشناسان شرکت فراز گستران عرصه پیشرو قابل ارائه می باشد.

    فضای سبز اضافه  بر زیبایی بخشیدن به منظره ی شهری در تقویت روحیه ی شهروندان  تاثیر گذار است. امروزه لزوم نگهداری، زیباسازی و توسعه فضای سبز بیش از پیش احساس می گردد و مورد توجه قرار می گیرد. و در این امر بهره بردن از پرسنل متخصص در زمینه باغبانی، حفظ  گیاهان، آبیاری و مبارزه با آفات مانند حشرات و عوامل بیماری زا،  از اصولی اساسی در سلامت، نگهداری و زیباسازی فضای سبزمی باشد.

    خدمات شرکت فراز گستران عرصه پیشرو

    مشاوره ،طراحی، اجرا و نگهداری :فضای سبز ارگان های دولتی فضای سبز مراکز خصوصی فضای سبز باغ ها و منازل مسکونی چمن زنی کاشت ،آبیاری ،هرس و سم پاشی تعویض گل و گیاه ساخت گلخانه های خانگی و صنعتی روف گاردن(بام سبز) نگهداری فضای سبزlandscape، roofgarden، آبنما، آبیاری اتوماتیک، آبیاری تحت فشا، آبیاری قطره ای، آبیاری هوشمند، آلاچیق، آلاچیق ترمو وود، آلاچیق سیمانی، اجرای آبنما، احداث فضای سبز، انواع بام سبز، انواع روف گاردن، ایزولاسیون بام سبز، ایزولاسیون روف گاردن، بام سبز، دیواره سبز، دیواره سبزعمودی، روف گاردن، زهکشی بام سبز، زهکشی روف گاردن، ساخت انواع آبنما، طراحی آلاچیق و پرگولا، طراحی فضای سبز، قیرگونی، محوطه سازی، مه ساز، مه پاش، نصب آلاچیق، نصب مه پاش، نگهداری فضای سبز، وال گاردن، پرگولا، پلی اورتان

    اگر شما هم به نگهداری و زیباسازی فضای سبز، همچون ما سبز می اندیشید ، حتما با کارشناسان فراز گستران عرصه پیشرو  تماس بگیرید